F. I. T 1 - D A Y 24

 
När den här bilden togs var jag halvägs genom programmet och mådde ganska bra, jag var ju oerhört ovan vid att träna så mycket och min kropp hade svårt att hänga med i svängarna. Jag fortsatta i alla fall att kämpa på och idag är det dag 24 av 30 och jag närmar mig slutet på del 2 av resan. Eftersom att den sista delen handlar om att bibehålla och fortsätta bygga muskler så är min tanke att ta ett sommarlov under Juni och Juli och fortsätta i Augusti. Naturligtvis kommer jag at försöka fortsätta ta mig till gymmet dagligen då det har blivit mer av en rutin och jag tror att jag skulle sakna den kvällsaktiviteten för mycket om jag tog ett uppehåll helt. 
 
Det slutade med att jag slängde min uppskissade plan om att väga 50 kg i slutet av Maj, detta beslutet tog jag eftersom att jag på första bilden (till vänster, efter C9) vägde 57 kg och på bilden till höger (som jag nämnde innan så är den tagen på dag 15) väger jag faktiskt 58 kg. Jag väger alltså mer men både ser och känner mig snygg och lättare. Därför tog jag beslutet om att skippa vågen och gå enbart på min magkänsla, bokstavligen. Hur känns den? Dallrig eller spänstig. Haha! Då kändes den halvt om halvt dallrig men idag börjar den tajta till sig faktiskt. 
 
 
Här är lilla jag från sidan. När jag la upp före och efter bild när jag gjort C9 tyckte jag att det var en stor förändring men där jag är idag, trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle hamna. Jag hade mina mål klart i huvudet, men någonstans i magen kändes det inte riktigt som att jag någonsin skulle ta mig dit. Och till viss del har jag ju inte det för jag väger inte 50 kg nu,utan jag ligger och pendlar mellan 57 och 58 kg. Men om jag kan bli av med det sista dallret på magen så kommer jag att vara oerhört nöjd och gå in i Augusti och F.I.T 2 med ett stort leende på läpparna. 
 
 
Jag var bara tvungen att få med den här bilden. Jag har blivit så himla duktig på att ta hand om min kropp och mitt sinne. Den här tallriken fick agera energibooster efter ett intensivt pass framför datorn med både plugg och jobb. Man mår och känner sig verkligen så som tallriken ser ut, färglad och sprudlande. Jag ser fram mot att skriva ett längre inlägg med alla för och efterbilderna samt mer information kring resan. 
Så tills vi ses igen får ni ha det så gott och njuta av det fina väder som då och då visar sig. 
 
 
Träning & Hälsa | F.I.T1, F1, aloe vera, ben och rumpa, c9, change9, cleaneating, f.i.t1, foreverliving, getfit, hälsa, träning, viktnedgång, weightloss | |
Upp