F.I.T 1 - D A Y 3

 
Tredje dagen och jag har redan börjat anpassa mig till tempot. Imorse gjorde jag bananpannkakor och stekte bacon innan jag begav mig till gymmet för ett 2 h långt benpass som resulterade i en lätt ostabil körning på vägen hem. Träningspasset som är listat i programet är absolut inte 2 h långt och inte heller så jobbigt att man skakar på vägen ut. Utan jag springer lite enligt rekomendationerna och använder mig av deras övningar som en sorts före träningen, träning och får då samtidigt igång kroppen. 
 
 
 
När jag kom hem sken solen för allt vad den kunde så jag skyndade ihop en smoothie och en skål med bär och rusade ut i solen för att få så mycket energi jag bara kunde!! 
Nu sitter jag och sörplar i mig mitt Fiber Tea och avnjuter lite fröknäcke och några blåbär. 
 
Ikväll ska jag ta mig till Ystad för mina allra sista danspass för den här terminen. Det har varit så oerhört roligt att spendera 2 h varje onsdagkväll, doing what I do best, haha! Längtar redan till nästa termin fast det gör inget att det väntar lite sol och bad och sommarlov därimellan. 
 
Om ni har några funderingar eller frågor kring vad jag skriver om så tveka inte att höra av er i kommentarsfältet! Och så hoppas jag att ni fortsätter att njuta av dagen och tar några djupa andetag lite då och då och riktigt andas in den härliga känslan som svävar i luften just nu!
 
Träning & Hälsa | F.I.T1, F1, aloe vera, ben och rumpa, cleaneating, f.i.t1, foreverliving, getfit, hälsa, träning, viktnedgång, weightloss | |
Upp