F.I.T 1 - D A Y 8

 
Det har varit absolut galet den senaste veckan och i villervallan har jag haft svårt att hinna med dokumenteringen. Igår var sista dagen på första veckan av 4 veckor och nu har det gått från att jag kan känna skillnaden till at jag verkligen ser den! Tydligt. Bilden till vänster är tagen sista dagen på C9 och bilden till höger är tagen igår. Det är nästan 2 veckor mellan dem varav en av de 2 veckorna slappade jag till lite och åt ganska onyttigt utan träning. Jag mår så himla bra och jag är så fruktansvärt stolt över mig själv att jag inte gett upp. Jag har så otroligt lätt för att tappa fokusen och inte fullfölja saker om jag inte ser resultat tillräckligt snabbt, det är en oerhörd nackdel men kan också vara en fördel ibland. 
 
Nu har jag 3 veckor kvar och jag kommer att ge järnet! Och i slutet av nästa vecka, när jag tagit mig halvägs ska jag nörda ner mig i faktan om F2 och bestämma om den ska startas redan i Juni eller om jag ska ta en sommarpaus och bara hålla uppe träningen och fortsätta med det sista steget i Augusti! Vi får helt enkelt se vad ekonomin och tiden tillåter, haha!
 
Idag har jag en hel drös med uppgifter och inlämningar som jag måste ta tag i för att kunna bli klar med illustrationskursen men också matten. Jag börjar jobba redan nästa vecka och det hade varit otroligt skönt att bli klar med alla studierna så att jag inte behöver oroa mig för att tiden inte ska räcka till. Att stressa över skola och jobb är aldrig något hälsosamt!
 
Sen ikväll väntar ett uppstartsmöte med mina vänner och kollegor! Det blir så sällan att man träffas när man bor så långt ifrån varandra och alla hela tiden jobbar eller har studier på annat håll. Hur ska man få tiden att räcka till haha?! Jag skulle tycka att det var superpraktiskt om man bara behövde ca 3-4 timmars sömn per natt, då hade vi helt plötsligt haft ca 20 timmar att fördela alla uppgifter på. Det, eller så får jag helt enkelt bara skärpa till mig och bli lite mer effektiv!
 
Njut av dagen, oavsett om du är på jobb, sitter i skolan eller bara ska ligga i solen. Försök att vara positiv och hålla humöret uppe även fast du måste sitta inne på ett kontor hela dagen!
 
 
 
Träning & Hälsa | F.I.T1, F1, aloe vera, cleaneating, f.i.t1, foreverliving, getfit, hälsa, träning, viktnedgång, weightloss | |
Upp