IF I COULD, I WOULD

 
1. Naked Set - 299:- | 2. Cami Crepe Jumpsuit - 399:- | Everyday Cozy Set 399:-
 
Dessa godingar från NELLY är så himla läckra! Den svarta i mitten är enormt cool, skulle så himla gärna kunna bära upp den. Men varken själförtroendet eller formerna känner jag räcker till. Dock känner jag att den svarta tillsammans med min nyinköpta boomber-jacka hade varit himla snyggt en utekväll. Efter den nämnda utekvällen är den ljusbeiga perfekt att avsluta kvällen i... Jag ser det så tydligt framför mig. 
 
Nu när jag ändå diskuterar användningsområden för varje plagg så kan jag lika gärna meddela att den mörkbeig absolut skulle användas under dansträningarna på onsdagarna... Specifikt onsdagarna haha!
 
Alla finns att hitta på Nelly.com under katergorin jumpsuits! Det kliar så i fingrarna, det är så lätt att bara klicka hem dem allihopa, vipps så skulle de vara mina!
 
 
 
My Style | jumpsuits, nelly.com | |
Upp